Поводом стогодишњице Сарајевског атентата у Бечу одиграна je драма у режији Биљане Србљановић, која о улози Гаврила Принципа каже следеће:
“Гаврило Принцип се изјашњавао као Југословен, он је на суђењу говорио „ја сам
Србо-Хрват и говорим хрватско-српски“; он је у последњим данима када му је рука
висила закачена жицом за раме, коју нису хтели да му ампутирају у
аустроугарској болници, у затвору у Терезину, последњих дана у потпуном лудилу
и бунилу је говорио о томе како се одлично сећа да ни као мали није био
религиозан. Када га је судија на суђењу питао: „Да ли верујете у Бога“, он се
насмејао. Њега је судија питао: – Да ли сте Ви убили Фрању Фердинанда зато што
је био побожан човек? Он је рекао: – Мени је то потпуно небитно. Млада Босна је
била антиклерикална, антишовинистичка, југословенска идеја са великим
еманципаторским идејама да модернизује просторе бивше Југославије. Они су
сматрали да су Срби и Хрвати браћа”.
Елоквентна Србљановићка је овде изговорила факте. Ово су
чињенице о Гаврилу Принципу и организацији Млада Босна које ни један озбиљнији
историчар непокушава побити. Идеје водиље младог атентатора и Младе Босне, су
подударне са другосрбијанском идеологијом чији гласноговорник је наша драмска
списатељица и то је факат. Оно што је интересантно, да је српска национална
елита као и њено патриотско политичко крило, у сагласју са Биљом Србљановић
када су у питању лик и “херојско” дело Гаврилово. Разлози те тачке подударности
грађанске и националне политичке опције у нас, имају ширу димензију и поље су
приказа различитости “Трећега пута”, у односу на ова два доминантна правца.
Да би се правилно сагледали улога и дело Принципа и Младе
Босне, мора се имати шири увид у геополитичку ситуацију ондашње Европе и у
мотиве избијања Великога Рата.
Велика већина светских историчара данас, сагласна је да
историографија која је Немачку и њен милитаризам изручила свету као основног
кривца за рат, углавном површна, наменска и да не одговара истини.
Узроци рата су далеко комплекснији,а све је већи број историчара који јавно проговарају о улози окултних друштава са седиштем у Лондону, њиховим пре свега финансиским интересима и шаховским потезима који су водили ка сукобу светских размера. Завере се наравно не могу доказати, зато и јесу завере, зато користимо чињенице које потврђују постојање интереса и индиција у кухињи ” Великога ока “, да се отпочне растакање хришћанских династија у Европи.
Узроци рата су далеко комплекснији,а све је већи број историчара који јавно проговарају о улози окултних друштава са седиштем у Лондону, њиховим пре свега финансиским интересима и шаховским потезима који су водили ка сукобу светских размера. Завере се наравно не могу доказати, зато и јесу завере, зато користимо чињенице које потврђују постојање интереса и индиција у кухињи ” Великога ока “, да се отпочне растакање хришћанских династија у Европи.
Објашњење, да су жидовски финансиски моћници на челу са
Ротшилдом и илуминатни окулистички масони, имали интереса и доносили планове о
рушењу хришћанских династија, проналазимо најпре у чињеници да је монархизам
брана опстанку и дуговечности сваке државе. Даље, рушењем монархизма и
успоставом поданичке либералне буржоазије, успоставља се систем ” грађанског
демократског друштва ” под апсолутно политичком и економском контролом
јудо-масонских стратега.
Оно што је за нас битно, да су мајским превратом 1903.
године и убиством краља Александра Обреновића, завереници на престо довели,
британски одшколованог слободног зидара краља Петра првог Карађорђевића, који
је Србију неповратно ставио у службу енглеске масонерије. Тим чином, врата
нашем паклу су отворена.
Непосредно пре тога, крајем 19. века, отпочеће немачко повезивање са турском, преко замишљене пруге Берлин – Багдад, а којој предходи немачко откриће нафтних налазишта на Блиском Истоку. Наиме, кајзер Вилхелм шаље експедицију на челу са врло образованим племићем Бароном фон Опенхајмом, чији рад опет будно прате британске службе, а који ће устврдити обилата нафтна налазишта на подручју Месопотамије, на основу чега се рађа идеја о прузи нафтном трасом између Немачке и Блиског истока.
Непосредно пре тога, крајем 19. века, отпочеће немачко повезивање са турском, преко замишљене пруге Берлин – Багдад, а којој предходи немачко откриће нафтних налазишта на Блиском Истоку. Наиме, кајзер Вилхелм шаље експедицију на челу са врло образованим племићем Бароном фон Опенхајмом, чији рад опет будно прате британске службе, а који ће устврдити обилата нафтна налазишта на подручју Месопотамије, на основу чега се рађа идеја о прузи нафтном трасом између Немачке и Блиског истока.
Повезиваење Немачке са Блиским истоком, њен излазак на
Средоземље и појачани утицај на Балкан добијеним концесијама у Србији за
изградњу поменуте пруге, су више него довољан сигнал за узнемирење у Лондону.
Овакво јачање Немачке и стабилност у Европи коју су одржавале европске
монархије у Русији, Бечу и Берлину, дирекно угрожавају жидо-масонске интересе и
њиховог експонента Британију. Од тога момента крећу сплетке и лукавства овог
моћног братства, које ће довести до промене српске одлуке (а којој предходи
промена династије) о додели концесија, где ће их српска влада сада доделити француској
компанји. Европске династије бивају завађене, а Србија чија круна и обавештајна
служба су у рукама масона, отпочиње анти-германску кампању.
Тако долазимо до тога, да обавештајни официр и масон Воја
Танкосић у Шабцу испраћа несрећног Принципа, који ће у Сарајеву из пиштоља
српске службе безбедности, усмртити масонског непријатеља и скептика босанске
анексије Фердинанда и његову жену, што ће Србији омогућити привилегију да у
будућем рату остане без трећине мушког становништва.
У исцрпљујућем четворогодишњем рату, нестаће хришћанске
монархије, замениће их испланиране либералне републике, европски народи ће
страдати биолошки и економски, док ће корист извући финасиски јудо-масонски
моћници и Британија.
Да се вратим на почетак и закључак, да Србљановићка и
националисти у Србији припадају истом политичком опусу, истом оном који нас је
увео у непотребни рат, како горе описаном тако и оном ’41, да је карактер тог
опуса суштински левичарски и да је именован као либерално демократски. Идеја
Трећег пута ( како га ја видим ) нас враћа становиштима пред атентаторског
доба, одбија јакобинизам и његове правце,излази из глобалистичке тамнице
враћајући нас хришћанским коренима и нуди решења сутрашњици у облику слободе
освојене како за нас тако и за поробљену Европу.
Владан Ристић
Нема коментара:
Постави коментар
Уредништво блога задржава право да недоличне коментаре не објави или уклони.