недеља, 18. август 2024.

Без миропомазаног владара, цара или краља, народ потпада под сатанску власт


Руском народу за ослобођење од сатанске власти (СССР) нису довољне саме молитве, потребно је чак и свенародно покајање уз дубоку свест о великом и тешком греху – одбацивању власти Божије над собом у личности Помазаника (цара).

Хајде да отворимо Библију и видимо како је Бог управљао људе. Анђео и човек су сагрешили пред Богом. Бог је првог анђела послао у пакао на вечне муке без милости, али је Своју милост оставио човеку, послао га на земљу да се покаје и обећао повратак на небо ако се придржава Божјих закона и заповести.

Од тог времена Бог је почео својом силом да влада народом који је веровао у Њега, и владао је непрекидно од Адама до Николаја II, самодржавног цара и Помазаника Божијег: прво преко патријараха од Адама до Аврама и осталих патријараха укључујући, затим пророке – од Мојсија до Самуила, и од Давида до цара Николаја II, благодаћу миропомазања на цареве.

У нашим злим временима људи су, изгубивши веру у Божији Промисао, тражили слободу и одбацили Божју власт у личности Помазаника Божијег. Одбацили су царску власт, пристали су да убију цара, ослободили се Божанске силе и потпали под сатанску власт.

Ох! Какав је ово тежак грех! И сав руски народ је у томе сагрешио, неко делом, неко речју, а неко мишљу, жељом и пристанком. За овај велики грех страда цео свет, а руски народ пати више него било ко други.

По истини Божијој: „Коме је много дато, много се и тражи“. Људи ослобођени директне сатанске силе треба да буду прожети свеопштим покајањем. Ако људи не виде потребу за таквим покајањем, онда себи намећу велику кривицу за грех против Помазаника.

Схимонах Никодим Каруљски, децембра 1957. године, руски пустињски скит Каруља, Атос, испосница Свете Тројице. На слици: Старец схимонах Никодим са лобањом свог старца - учитеља схиархимандрита Теодосија Каруљског.

 

Схимонах Никодим Каруљски је бивши подофицир Царске армије, који је после револуције отишао пешке на Свету Гору у најстрожи пустињски скит Каруља. Овде је постао духовно чедо великог руског старца Теодосија Каруљског, а после његове смрти преузео је старчество. Велики духовник и подвижник исусове молитве. Старац Никодим је имао велики утицај на руску дијаспору, код њега су долазили бели официри и представници интелигенције из разних земаља света, а са многима је комуницирао писмима; Упокојио се Господу 1984. године.


Нема коментара:

Постави коментар

Уредништво блога задржава право да недоличне коментаре не објави или уклони.